Ahad, 5 Julai 2009

kembali..

Al Fatihah buat arwah kanda sulong aku Azman bin Aziz.

setelah 3 tahun buah pinggang sudah tak berfungsi,
tarikh 1 julai 2009 hayat abang sampai ke noktah ketentuanNya
di umor 54 tahun.

setelah terima panggilan, jam 12 mlm tu juga aku bersama
keluarga ke pekan.

ramai kenalan abang dan saudara mara dtg menziarah.
kecuali ayah yg enggan.

jiwa apok masih berkonflik tentang
anak2nya.aku cuma mampu mendengar.aku tak ada daya.
usaha adek aku memujuk apok sia sia.

begitu pun airmata apok bercucuran kesedihan atas kematian
anak sulongnya.hakikatnya apok tidak menyimpan perasaan apa2
pada arwah abang.dizahirkannya dan aku dpt rasakan.

"deme adek beradek buat lah mende patut ke abang deme..
apok tak payoh.." katanya dgn linang airmata.Tuhan saja yg tahu.

aduhai kehidupan.

aku pulang dlm kesayuan sepanjang lebuhraya pantai timur ke kuala lumpur.

8 ulasan:

WanBeruas berkata...

..Alfatihah buat abang lu..muga roh beliau ditempatkan bersama dengan roh orang yang soleh..bercerita tentang permasaalahan..bro lu bukan kesaorangan...kena ingat kalo kita susah ada yang lain lebih susah..

jasadbeku berkata...

al-fatihah

aku berkata...

moga sejahtera abg aok nan..
koi rase apok aok pun terase kehilangan..
hati koi tingin amat nok tau kesohnye.tapi itu hal pribadi keluarge weh..
ape pun udoh ketentuanNye gitu..

Nan Blues berkata...

terima kaseh sahabat.luahan kamu meringankan rasa.hidup mesti terus!

sham berkata...

bro,

takziah.

ubilepih berkata...

Al-Fatihah buat arwah..semoga rohnya sejahtera di dlm rahmat Allah.Bro idup ini memang aduhai..terutama bagi org2 blues cam kita

pawaka1 berkata...

takziah buat lu sekeluarga

Al-Fatihah

Unknown berkata...

Ucapan tahziah ubtuk mu Nan. try 2 call u but no reply. Keep in touch Nan. We have been friends for so may years since childhood. Keep up the good spirit insyallah nanti kita bersua lagi